Información e atención ao cidadán

Consultas xerais

A atención ao cidadán para información xeral do Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030, a súa estrutura organizativa e o funcionamento ordinario dos servizos, así como as funcións de central telefónica, realizarase en:

Sede central

Paseo del Prado, 18-20. 28071 - Madrid

Formule a súa consulta xeral

Para tramitar a súa consulta xeral presencialmente

Servicios Sociales autonómicos

Queixas e Suxestións

Utilice o procedemento de queixas e suxestións para manifestar a súa insatisfacción cos servizos prestados polo Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030 ou presentar iniciativas para mellorar a súa calidade.

Como presentar unha queixa ou suxestión

As queixas e suxestións relativas a calquera outra unidade do Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030 poden xestionarse electronicamente ou de forma presencial no Rexistro do Ministerio do Paseo del Prado 18-20 e en calquera dos Rexistros autorizados no apartado 4 do artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Formule a súa queixa ou suxestión dende a sede electrónica

Para tramitar a súa queixa ou suxestión presencialmente

Horario de información ao público

Atención telefónica y presencial

  • Horario de invierno
    • Lunes a viernes: 9:00 a 17:30 h.
  • Horario de verano
    • 16 de junio a 15 de septiembre
    • Lunes a viernes: 8:00 a 15:00 h.

Los días 24 y 31 de diciembre la Oficina de Atención al Público de Paseo del Prado 18-20 permanecerá cerrada.

  • Teléfonos:
    • 91 596 10 89
    • 91 596 10 90
  • Presencial:
    • Con cita previa, concertada a través de la aplicación de citas 
    • Sin Cita Previa, se atenderá por orden de llegada y quedando supeditada la espera a la atención de los usuarios que hayan concertado cita previa.

Normativa sobre rexistro de documentos