Consultas xerais
A atención ao cidadán para información xeral do Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030, a súa estrutura organizativa e o funcionamento ordinario dos servizos, así como as funcións de central telefónica, realizarase en:
Sede central
Paseo del Prado, 18-20. 28071 - Madrid
Para tramitar a súa consulta xeral presencialmente
Servicios Sociales autonómicos
Queixas e Suxestións
Utilice o procedemento de queixas e suxestións para manifestar a súa insatisfacción cos servizos prestados polo Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030 ou presentar iniciativas para mellorar a súa calidade.
Como presentar unha queixa ou suxestión
As queixas e suxestións relativas a calquera outra unidade do Ministerio de Dereitos Sociais, Consumo e Axenda 2030 poden xestionarse electronicamente ou de forma presencial no Rexistro do Ministerio do Paseo del Prado 18-20 e en calquera dos Rexistros autorizados no apartado 4 do artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Formule a súa queixa ou suxestión dende a sede electrónica
Para tramitar a súa queixa ou suxestión presencialmente
Horario de información ao público
Atención telefónica y presencial
- Horario de invierno
- Lunes a viernes: 9:00 a 17:30 h.
- Horario de verano
- 16 de junio a 15 de septiembre
- Lunes a viernes: 8:00 a 15:00 h.
Los días 24 y 31 de diciembre la Oficina de Atención al Público de Paseo del Prado 18-20 permanecerá cerrada.
- Teléfonos:
- 91 596 10 89
- 91 596 10 90
- Presencial:
- Con cita previa, concertada a través de la aplicación de citas
- Sin Cita Previa, se atenderá por orden de llegada y quedando supeditada la espera a la atención de los usuarios que hayan concertado cita previa.
Normativa sobre rexistro de documentos
- Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas
- Lei 40/2015, do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público
- Real Decreto 772/1999, do 7 de maio, polo que se regula a presentación de solicitudes, escritos e comunicacións ante a Administración Xeral do Estado, a expedición de copias de documentos e devolución de orixinais e o réxime das oficinas de rexistro, en redacción dada polo Real Decreto 209/2003, do 21 de febreiro, polo que se regulan os rexistros e notificacións telemáticas, así como a utilización de medios telemáticos para a substitución da achega de certificados polos cidadáns.
- Orde SCO/2751/2006, do 31 de agosto, pola que se crea o Rexistro Telemático do Ministerio de Sanidade e Consumo para a presentación de escritos, solicitudes e comunicacións e establécense os requisitos xerais para a tramitación telemática de determinados procedementos.