Informació i atenció al ciutadà

Consultes generals

L’atenció al ciutadà per a informació general del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030, la seva estructura organitzativa i el funcionament ordinari dels serveis, així com les funcions de centraleta telefònica, es durà a terme a:

Seu central

Passeig del Prado, 18-20. 28071 - Madrid

Formuleu la vostra consulta general

Per tramitar la vostra consulta general presencialment

Servicios Sociales autonómicos

Queixes i suggeriments

Utilitzeu el procediment de queixes i suggeriments per manifestar la vostra insatisfacció amb els serveis prestats pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 o presentar iniciatives per millorar-ne la qualitat.

Com presentar una queixa o suggeriment

Les queixes i suggeriments relatius a qualsevol altra unitat del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 es poden gestionar electrònicament o de manera presencial al Registre del Ministeri del pg. del Prado, 18-20 i a qualsevol dels registres autoritzats a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Formuleu la vostra queixa o suggeriment des de la seu electrònica

Per tramitar la queixa o suggeriment presencialment

Horari d’informació al públic

Atención telefónica y presencial

  • Horario de invierno
    • Lunes a viernes: 9:00 a 17:30 h.
  • Horario de verano
    • 16 de junio a 15 de septiembre
    • Lunes a viernes: 8:00 a 15:00 h.

Los días 24 y 31 de diciembre la Oficina de Atención al Público de Paseo del Prado 18-20 permanecerá cerrada.

  • Teléfonos:
    • 91 596 10 89
    • 91 596 10 90
  • Presencial:
    • Con cita previa, concertada a través de la aplicación de citas 
    • Sin Cita Previa, se atenderá por orden de llegada y quedando supeditada la espera a la atención de los usuarios que hayan concertado cita previa.

Normativa sobre registre de documents