Consultes generals
L’atenció al ciutadà per a informació general del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030, la seva estructura organitzativa i el funcionament ordinari dels serveis, així com les funcions de centraleta telefònica, es durà a terme a:
Seu central
Passeig del Prado, 18-20. 28071 - Madrid
Formuleu la vostra consulta general
Per tramitar la vostra consulta general presencialment
Servicios Sociales autonómicos
Queixes i suggeriments
Utilitzeu el procediment de queixes i suggeriments per manifestar la vostra insatisfacció amb els serveis prestats pel Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 o presentar iniciatives per millorar-ne la qualitat.
Com presentar una queixa o suggeriment
Les queixes i suggeriments relatius a qualsevol altra unitat del Ministeri de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 es poden gestionar electrònicament o de manera presencial al Registre del Ministeri del pg. del Prado, 18-20 i a qualsevol dels registres autoritzats a l’apartat 4 de l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Formuleu la vostra queixa o suggeriment des de la seu electrònica
Per tramitar la queixa o suggeriment presencialment
Horari d’informació al públic
Atención telefónica y presencial
- Horario de invierno
- Lunes a viernes: 9:00 a 17:30 h.
- Horario de verano
- 16 de junio a 15 de septiembre
- Lunes a viernes: 8:00 a 15:00 h.
Los días 24 y 31 de diciembre la Oficina de Atención al Público de Paseo del Prado 18-20 permanecerá cerrada.
- Teléfonos:
- 91 596 10 89
- 91 596 10 90
- Presencial:
- Con cita previa, concertada a través de la aplicación de citas
- Sin Cita Previa, se atenderá por orden de llegada y quedando supeditada la espera a la atención de los usuarios que hayan concertado cita previa.
Normativa sobre registre de documents
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic
- Reial decret 772/1999, de 7 de maig, pel qual es regula la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions davant de l’Administració General de l’Estat, l’expedició de còpies de documents i devolució d’originals i el règim de les oficines d’inscripcions, en la redacció donada pel Reial decret 209/2003, de 21 de febrer, pel qual es regulen els registres i les notificacions telemàtiques, així com la utilització de mitjans telemàtics per a la substitució de l’aportació de certificats pels ciutadans.
- Ordre SCO/2751/2006, de 31 d’agost, per la qual es crea el Registre Telemàtic del Ministeri de Sanitat i Consum per a la presentació d’escrits, sol·licituds i comunicacions i s’estableixen els requisits generals per a la tramitació telemàtica de determinats procediments.